Ljetna sezona donosi češće pranje i brže trošenje odjeće. Perwoll podsjeća da pažljiva njega produžava život odjeći koju već nosimo.
Dok ljetni dani donose sunce, visoke temperature i sve učestalije mijenjanje garderobe, rijetko razmišljamo o tome koliko takva rutina troši našu odjeću. Istraživanja pokazuju da se broj nošenja jednog komada odjeće globalno smanjio za 36% u posljednjih 15 godina, a u prosjeku se odjeća odbacuje nakon samo 7 do 10 nošenja. U vremenu kada moda postaje sve brža, filozofija slow fashiona podsjeća na nešto sasvim suprotno – da ono što volimo, zaslužuje da traje.
U tom kontekstu, važnost njege onoga što već nosimo postaje jasnija nego ikad. Umjesto da tražimo novo, pažljiv odnos prema odjeći može produžiti njen vijek i sačuvati uspomene koje ona nosi. Upravo to podcrtava Perwoll, koji godinama gradi prepoznatljivost kao saveznik dugovječnosti i nježnosti prema tkaninama. Ljetna sezona posebno je izazovna za svijetlu i osjetljivu garderobu, izloženu češćem pranju i bržem trošenju. Zato pažnja prema materijalima koje nosimo i emocijama koje su u njih utkane postaje ključna.
Upravo te vrijednosti, njegovanje onoga što već volimo, pažnja prema detaljima i promišljen odnos prema svakom komadu, stoje i iza partnerstva brenda Perwoll sa Sarajevo Film Festivalom. Ta saradnja postala je prilika da se kroz modu i kulturu prenese poruka o dugovječnosti i održivom stilu.
„Odjeća je mnogo više od običnog komada garderobe, ona je produžetak našeg identiteta, izražaj ličnog stila i često čuvar dragocjenih uspomena. Kroz podršku Sarajevo Film Festivalu, želimo podsjetiti na važnost dugotrajnosti, održivosti i ljepote njege. Vjerujemo da ono što volimo treba da traje, a uz pravu njegu, to je itekako moguće“, izjavila je Milica Šljivančanin, direktorica marketinga brenda Perwoll.
Ova filozofija pažljive potrošnje vizualno je prenesena i kroz instalaciju haljine koju potpisuje dizajnerica Aleksandra Lovrić, postavljenu u Sarajevo City Centru (SCC), jednom od najposjećenijih šoping centara u gradu. Haljina, simbol elegancije i dugovječnosti, neće biti nošena, već samo izložena kao podsjetnik da i statični predmeti mogu pričati priču o promjeni navika. Instalacija će biti dostupna javnosti od 15. jula do 15. septembra, kao tihi ambasador ideje da garderoba ima vrijednost i van trenda.
Baš zato Perwoll podsjeća da pažljiva njega nije samo navika, već i način razmišljanja. Perwoll Light deterdžent pažljivo je razvijen kako bi odgovorio na potrebe savremene potrošačice: njeguje tkanine, pomaže očuvanju boja i vlakana, te doprinosi dužem vijeku trajanja omiljenih komada. Posebno ljeti, kada su materijali izloženi znoju, UV zračenju i intenzivnijem pranju, pravi deterdžent može napraviti razliku između odjeće koja se iznosi i one koja se njeguje.
Perwoll Light je najnoviji dodatak porodici proizvoda, razvijen za bijelu i svijetlu odjeću, koji pomaže da očuvamo kvalitet i izgled naše odjeće poput bijelih košulja, pastelnih haljina, bež pantalona… Novi deterdžent sa svojom inovativnom tehnologijom protiv sivila i trostrukom tehnologijom za obnavljanje predstavlja idealnu njegu za svu bijelu, bež, pastelnu i svjetlu odjeću. Ne samo da nježno čisti, već i pruža optimalnu njegu za vaše svijetle boje i vlakna: uklanja mrlje što rezultira glatkom površinom, uklanja i sprječava sivilo i čini vaše svijetle boje živim – tako da odjeća izgleda i osjeća se kao nova, a sve ovo je kombinovano sa vrhunskim mirisom, koji pruža dugotrajnu svježinu.
Zato ovo ljeto ne počinje kupovinom, već pogledom u vlastiti ormar. U sezoni kada odjeća najviše trpi, Perwoll podsjeća da je njegovana garderoba odraz pažnje, stava i vrijednosti koje nosimo, doslovno i simbolično.