Kompanija Seven Plus d.o.o. Vareš traži pouzdanu i motivisanu osobu za poziciju Administrativnog koordinatora/koordinatorice, zadužene za svakodnevno upravljanje kancelarijskim poslovanjem u Varešu.

Opis radnih zadataka:

  • Organizacija i koordinacija svih administrativnih aktivnosti unutar kancelarije
  • Vođenje protokola i zapisnika sa sastanaka
  • Prijem, komunikacija i koordinacija sa zainteresiranim stranama, klijentima i partnerima
  • Upravljanje poslovnom dokumentacijom i njenom arhivom
  • Izrada i slanje službenih dopisa i obavještenja
  • Vođenje evidencija i ažuriranje internih sistema
  • Podrška menadžmentu u svakodnevnim operativnim zadacima
  • Saradnja sa timom iz drugih sektora i kancelarija

Radno vrijeme:

Ponedjeljak – petak, od 08:00 do 16:00 sati

Kvalifikacije i vještine:

  • VSS (obavezna diploma fakulteta)
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Poželjno poznavanje engleskog jezika
  • Odlično poznavanje rada u Microsoft Office paketu (Word, Excel, Outlook)
  • Razvijene komunikacijske i organizacijske sposobnosti
  • Sposobnost upravljanja stresnim i konfliktnim situacijama
  • Spremnost za timski rad i visok nivo samoinicijative

Lokacija:

Seven Plus d.o.o. – Kancelarija Vareš

Ako ste proaktivni, komunikativni i željni izazova u dinamičnom poslovnom okruženju – prijavite se i postanite dio našeg tima!

Svi zainteresovani svoj CV mogu dostaviti na email adresu: office@sevenplus.ba

Podijeli
Exit mobile version