Ljiljana Kunosić, direktorica kompanije Bingo, nedavno je iznijela zanimljiva zapažanja o promjenama u potrošačkim navikama, s posebnim osvrtom na nedavne rasprave o bojkotu trgovina.
Na panelu sa predstavnicima trgovaca, u okviru 11. FMCG Retail Summit-a, Ljiljana je istaknula da je u 2024. godini u njihove objekte ušlo oko 80 miliona kupaca, generirajući ukupan promet od čak 2,4 milijarde KM. Najveći dio ovog prometa ostvaren je u segmentu prehrane i hemije, s evidentiranih 1,9 milijardi KM.
Posebno je istaknula zabrinutost potrošača zbog cijena brašna, ulja i šećera, čiji je ukupan promet iznosio 60 miliona KM. Od toga je 18 miliona KM potrošeno na brašno, 20 miliona KM na ulje te 22 miliona KM na šećer.
Osim toga, impresivne brojke dolaze iz sektora kafe (78 miliona KM), alkoholnih pića (17 miliona KM), piva (38 miliona KM), žvakaćih guma (7 miliona KM), pijeska za mačke (451 tona), kuhane riže (248 tona) i hurmašica (3 miliona KM).
Ljiljana je naglasila da ovi podaci jasno pokazuju promjene u potrošačkim navikama te istaknula važnost podrške domaćim proizvođačima i domaćoj industriji. Bingo, kao jedan od najvažnijih lanaca u Bosni i Hercegovini, sarađuje s brojnim proizvođačima unutar svog sistema, te istaknula važnost očuvanja domaćeg lanca i podrške domaćim proizvođačima, naglašavajući da su oni ključni nosioci privrede Bosne i Hercegovine. Prema njenom mišljenju, podrška njima je od suštinskog značaja za održavanje ekonomske stabilnosti i dugoročni razvoj države.
Ljiljana je također podijelila informacije o razvoju same kompanije Bingo, koja ove godine slavi 32 godine postojanja. Bingo je postepeno rastao, bez pomoći izvana, te danas predstavlja prvi retail lanac u državi, jednog od najvećih proizvođača i prvog ugostiteljskog lanca s prometom od preko 30 miliona KM. Kroz saradnju s više od 13 proizvodnih kompanija unutar svog sistema, te dodatnih 5-6 partnera, Bingo je postao važan igrač na tržištu.