Okružni sud u Krakowu donio je odluku kojom se putnik koji je putovao Ryanairovim avionom kažnjava s više od 3.000 eura zbog nedoličnog ponašanja.

Prema saopćenju aviokompanije Ryanair, incident se dogodio 30. juna 2024. godine kada je putnik prekinuo let iz Glasgowa prema Krakowu.

“Neoprostivo ponašanje ovog putnika natjeralo je ovaj let da se skrene u Rzeszow, gdje je putnik sletio, a 191 putnik i šest članova posade se suočili s nepotrebnim smetnjama. Putnik je kažnjen sa 3.230 eura”, pojasnili su iz Ryanaira.

Također, još jednom su naglasili kako kompanija ima nultu toleranciju prema nedoličnom ponašanju putnika.

“Ryanair je posvećen osiguravanju da svi putnici i posada putuju u sigurnom okruženju s poštovanjem, bez nepotrebnih smetnji uzrokovanih malim brojem neposlušnih putnika. Ryanair ima strogu politiku nulte tolerancije prema nedoličnom ponašanju putnika i nastavit će s preduzimanjem odlučnih mjera u borbi protiv neposlušnog ponašanja putnika u avionu u korist velike većine putnika koji ne ometaju letove”, saopćeno je.

Povodom cijelog slučaja oglasio se i glasnogovornik kompanije, prenosi Klix.

“Neprihvatljivo je da putnici trpe nepotrebne smetnje kao rezultat neposlušnog ponašanja jednog putnika. Ipak, to je nažalost bio slučaj sa putnicima na ovom letu iz Glasgowa za Krakow u junu 2024. godine, koji je bio primoran da se preusmjeri u Rzeszow kao rezultat ometanja pojedinog putnika. Danas pozdravljamo odluku Okružnog suda u Krakovu koja pokazuje samo jednu od mnogih posljedica s kojima će se putnici koji ometaju letove suočiti u sklopu Ryanairove politike nulte tolerancije, i nadamo se da će ova akcija spriječiti dalje ometajuće ponašanje na letovima kako bi putnici i posada mogli putovati u ugodnom okruženju s poštovanjem”, zaključili su.

Podijeli
Exit mobile version